نسبیت هم نسبی است
درمنطق بحث دور و تسلسل، به ما کمک می کند تا، حقایق را بهتر بشناسیم. اما خودش حقیقت ندارد! مانند حواس، که بیرون از خود را از آن می فهمیم، ولی معلوم نیست همان باشد که: دربیرون است. یکی از این بحث ها نسبیت است . نسبیت در ذات خود مطلق را اثبات می کند :مانند سبقت گرفتن :سبقت گرفتن وجوددیگری را ثابت می کند. یعنی ما از چیزی دیگری سبقت می گیریم. اگر آن چیز نباشد، سبقت معنی ندارد. شما در یک اتوبان تک وتنها رانندگی کنید. هرچه سرعت هم بالا باشد، باز نمیتوانید اسم آن راسبقت بگذارید. ولی اگر در اتوبانی که، راننده های دیگر، مثلا 100کیلومتر سرعت دارند، شما با 101 کلومتر میتوانید سبقت بگیرید. نسبیت هم همینطور است نسبت به چه؟ طبیعتا: باید چیزی بعنوان مطلق وجود داشته باشد، تا نسبیت با آن سنجیده شود. اگر همه چیز نسبی باشد. آن وقت نسبی بودن خودش مطلق می شود. که نفی ذات خودش است. و در دور تسلسل منطقی به ابطال کشیده می شود . مثلا : ارسطو می گوید: دانشجو نباید حرف دیگران را قبول کند.(یعنی خودش به نتیجه برسد.) حال اگر این جمله درست باشد، دانشجو نباید حرف ارسطو را هم قبول کند! چون ارسطو هم نسبت به دانشجو، دیگران محسوب می شود. حال اگر حرف ارسطو را قبول نکند، یعنی باید حرف دیگران را قبول کند! و ارسطو هم جزو دیگران است. و باید حرف اورا قبول کند...و این همان دور باطل است.
Relativite bir akrabası
Süreklilik
çevresindeki Drmntq tartışma, bize yardımcı olur, iyi bildiğimiz gerçekler. Ama bu doğru değil! Bu
karışıklık, onların bunu anlıyorum, ama o dışında olduğunu açık değildir
dışında. Bu tartışma
görelilik biridir. Vjvddygry
sollamak kanıtlamak: Görelilik kendisi gibi sollama gibi kesin bir delil
vardır. Biz yol almak
başka bir şey. Hiçbir
şey yapmaz, hiçbir önceliği yoktur. Yalnızca tek bir otoyol sürücü.
Hızının
çok yüksek olduğunu, onun adını Rasbqt tutabilirsiniz. Ama
yolda, bu tür 100 kph hızı gibi diğer sürücüler, size 101-Klvmtr
iletebilirsiniz. Peki ne
göredir? Doğal:
Ne mutlak bir zorunluluktur ona göre ölçülecek varsa. Her şey görecelidir ise. Bağıl zamanın kendisi mutlaktır. Hangi kendisini etkisiz hale gelir. İptal çekti ve mantıksal
bir sıra edilir. Örneğin,
Aristoteles'in öğrencilerin başkalarının sözcüğü kabul gerektiğini söylüyor.
(Yani, bu bir sonuca ulaşmıştır.) Cümle doğru ise, öğrencinin Aristoteles'in
sözlerini kabul etmez! Aristotle
Üniversitesi zamandan beri, diğerleri kabul edilecektir. Ancak,
Aristoteles diğerleri kabul gerektiğini söyleyerek, kabul etmez! Ve Aristoteles yanı diğerleri gibi. Ve sözünü kabul ...
ve bu bir kısır döngüdür gerekir.
النسبیة هی النسبیة
فی
مناقشة المنطق والاستمراریة، یساعدنا، معرفة الحقائق بشکل أفضل. ولکن هذا
لیس صحیحا! مثل
الارتباک، والتی من خارج فهم ذلک، ولکن لیس من الواضح أن ما هو خارج. هذه
المناقشة هی واحدة من النسبیة.
النسبیة
فی حد ذاته هو دلیل قاطع، مثل التجاوز: التجاوز یثبت خلاف ذلک. وشیء آخر أن نأخذ زمام المبادرة. إذا کان لا یفعل شیئا، ولیس هناک
أسبقیة. إذا کنت تقود سیارتک على الطریق
السریع وحدها. سرعة
عالیة جدا، لا یمکن للاسم لا السماح لها بالمرور.
ولکن
على الطریق، والسائقین الآخرین، وبسرعة 100 کم مثل هذه، 101 على بعد کم یمکن أن
تأخذ زمام المبادرة. لذلک
نسبة إلى ماذا؟ بطبیعة
الحال: ما هی مطلقة اجبة إذا کان هناک لأن تقاس نسبة إلى ذلک. إذا کان
کل شیء نسبی. الوقت نفسه هو النسبیة المطلقة. التی تبطل
نفسها. یتم سحبها بعیدا وإلغاء
تسلسل منطقی. على
سبیل المثال، یقول أرسطو أن الطلاب یجب أن لا تقبل کلام الآخرین. (أی أنها وصلت
إلى نتیجة.) إذا کان الحکم صحیحا، فإن الطالب لا یقبل کلمات أرسطو! منذ ذلک الوقت من
جامعة أرسطو، سینظر الآخرین.
ومع
ذلک، لا یتفق أرسطو، قائلا أن الآخرین ینبغی أن تقبل!
وأرسطو، فضلا عن غیرهم. ویجب أن نقبل کلمته
... وهذا هو حلقة مفرغة.
Relativity is a relative
In
the discussion of logic and continuity, helps us, know the facts better. But it is not true! Such
confusion, that outside their understand it, but it is not clear that that is
outside. This debate is one
of relativity. Relativity
itself is absolute proof, such as overtaking: overtaking proves otherwise. Another thing that we take the
lead. If it does
nothing, there is no precedence. If you are driving on a
highway alone. The speed
is too high; the name cannot let it pass. But
on the road, other drivers, such speeds are 100 km, 101 km, can you take the
lead. So it is relative
to what? Naturally:
What an absolute must if there is to be measured relative to it. If everything is relative. Relative time itself is absolute. Which itself is negated. Cancellation is pulled
away and logical sequence. For
example, Aristotle says that students should not accept the word of others. (I.e.,
it reached a conclusion.) If the sentence is correct, the student does not
accept Aristotle's words! Since the time of
Aristotle University, the others will be considered. However,
Aristotle does not agree, saying that others should accept! And Aristotle, as well as others. And must accept his
word ... and this is a vicious circle.